37+4 haftaligim doktorum özel klinikti fakat annem çalıştığı için izin sıkıntısı vardı kayinvalideminde tam tarla işlerinin yoğun olduğu zaman o gelemiyecekti annemde gelsede çok duramayacakti neyse eşimle aynı memleketli olduğum için memlekete geldim küçük yer olduğu için özel hastane falan yok devlete gidicem tabi olacağı varsa her yerde olur ama vajinismusu yenecek sıra hamile olduğumu öğrendim ve o günden sonra hiç ilişki yaşamadık sıkıntılı hamilelik geçiriyordum şimdi farklı doktor farklı hastane doğum korkum aşırı var ve üstüne bu rahatsızlığım pazartesi günü gidicem alttan muayene oluyormuş ondan çok korkuyorum aslında 2 saniye falan sürüyormuş ama beni benim durumunda olanlar anlar diye düşünüyorum ekstra çok ağrılarım olmaya başladı sürekli vajinama batma hissi var ve canım aciyo bebeğim olsun diye çok istiyordum ve oldu tek duam sağ salim kucağıma almak ve sağlıkla buyutebilmek bir ömür ama aklımdan korku cikmiyo sürekli bir ağlama geliyo ve gerçekten çok korkuyorum normaldende sezeryandanda herkesin doğumu farklidir tabi ama bir sürü şey okudum falan etkilendim Allah isteyen herkese nasip etsin ben gibilerede sağlıcakla yavrularına kavuştursun insAllah kimin duası kabul olur bilinmez Allah acı yaşatmasın hiç birimize insAllah 🤲