derya45 Kızlar merhaba,Aşılama tedavisi görüyorum şuan.Dün akşam saat 22.30 da ovitrelle çatlatma iğnesi yaptım.Buhün iğne çatlamış mı diye baktım fakat hala 2 çizgide çok koyu yumurtam çatlamadı mı yoksa iğnenin mi etkisi yarın aşılama yapılacak nasipse🙏
Cananyildiz derya45 igneyle ovulasyon kullanılmaz ki ignede hcg var bu yüzden ovulasyon testin pozitif çıkar gebelik testinde pozitif çıkar. Çatlamış mı diye doktora mutlaka git bence testlerini boşuna harcama