Princessmom benim de bir oğlum var sorunsuz hamile kalıp doğum yaptım.8 yaşında şükür.sonrasında kalp durması sonucu 7 haftalık kürtaj oldum.genetik test yapıldı iki genim heterezigot biri faktör v . Kan sulandırıcı kullanmam gerektiği söylendi üç ay sonra hamile kaldım coraspirin ve kan sulandırıcı 4000 lik oksapar kullandım 150 tane.bu seferde farklı sebepten 22 haftalık erken dogum yaptım.sanırım kürtajdan kaynaklı sonraki gebelik erken doguma sebep olmuş.üzerinden 6 ay gecti şimdi tekrar düşünüyoruz hamile kalırsam serklaj yapılacak.yani demem o ki,oğlumda doguma 3 gün kalana kadar iş yerimdeydim çalıştım ve mükemmel bir hamilelk dogum geçirdim sonrasında bunlar geldi başıma.faktör v e de riskli derler homozigota da.bu sebeple iğne ve coraspirin sizede şart bence hamileliğinzde.tabi doktorunuz bilir doğrusunu.Sevgiler 🌸