Ftshn Sineemiis yumurta çatlama arasını tarif ediyorsun canım aynı zamanda enfeksiyon da varsa o yüzden kahverengi gelmiş olabilir
Sineemiis Ftshn çok geç adet olurum normalde 35 günde falan çok erken basladi kasik agrim yumurtlama mi acaba ona bile emin değilim 😂 ama bel agrim mahvetti farenjit olmuşum antibiyotiği de onun icin kullanıyordum 😒
Mom433 cnn34 bana gebelik yasak kuzum histereskopi yapılacak diğer adetim gelip bitince şimdi korunuyoruz spiral takılacak az önce demistim başka postta planlar ertelendi hemde 2 ay yasaklandı sorunu çözmeden gebelik yok dedi doktor 🙄
Esmanur1905 Sineemiis amin insallh canım benimde 2 düşük kaybım var en son haziranda kürtaj oldum bizde bu ay düşünüyoruz Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin 🥰🤲🤲🤲
Suleblc Sineemiis ben ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı Haziran ayında kürtaj oldum geçen ay korunmayı bıraktık adetim 6 gün gecikti ümitlenmiştim ama 6.gün adet oldum, geçen ay olmadı inşallah bu ay olur
Esmanur1905 Sineemiis benimde 2 Eylül de adetim bitti 9 Eylül yumurtlama oldu benimde aynı şeffaf renkte akıntım geldi bel agrısı neden oldu acaba
Sineemiis Esmanur1905 bilmiyorum ki canım ya belimin sağ tarafın da bi diskte yaslanma varmış ama sol tarafın da bisey yoktu şimdiye kadar agrimiyordu 2-3 gündür var bel kasik agrisi bide akıntı 😂
Sineemiis Esmanur1905 insallah canım ederim tabi 😂 ayın 18 ine kadar 2-3 gün arayla devam edeyim bakalım çalışmalara sonrası Allah Kerim bu ay olmazsa bidaki aya ovulasyon testi alicam zaten
Sineemiis Esmanur1905 ufff bugün akşam yemek yerken basım döndü hala kafam Samit gibi agriyor gibi dönüyor gibi neyin nesi bunlar 😬
Esmanur1905 Sineemiis biraz da takıntı yaptığımızdan oluyor bence benimde uykum geliyor 2 gündür acaba hamileyim yoksa yorgunluktan mu diyorum 🤣🤣🤣