Mrvysnn benim sadece mthfr olandan biri heterozigot. Ama benim 3.gebeliğimde başka sıkıntım vardı homosistein diye bir değer var onun yüksek olması da düşüşe sebep oluyor ekstra pıhtılaşma yapıyor ben 3.ye hamile kaldığım zaman çok yüksekti. En son bu ay baktırdığım zaman o da düşmüş çok şükür inşallah tekrar yükselmeden gebe kalıp doğurabilirim