Cagla-91 Kızlar bebek arabası,puset,oto koltuğu bunlarda hangi markanın ürünleri güzel oluyor. Önerebileceğiniz şeyler var mi?
beyza1234 Cagla-91 biz bebek arabasj mima xari aldık hem ilk zamanki anakucagı gibi kullanmı sürüşü puset takılıyor olması vs tercih sebebim oldu ama suan dövizden baya etkilenmiş fiyatı biz biraz daha uyguna almıstık onun dısında mamas papas kullanıyor kuzenim oda memnun oto koltugu besafe izi go aldık bütce ayırabilirseniz en iyisi o adac testi kendi hava yastıgı yanmazlık garantisi vs
Kykcirem Cagla-91 4 baby den set halinde almıştım trendyoldan. Şu an kullanmadım ama güzel bi şeye benziyor hayırlısıyla kullanırız inş🙏💖
Sedadefne01 Cagla-91 bende bunun araştırmasındayım ayhançocuk da güzel ürünler gördüm bi bakın derim.
Elika0 Hepsini tek bi araba ile karşıladım. Doona bebek arabası. Hem puset hem oto koltuğu hemde bebek arabası olarak kullanabiliyorsun. Ayrı ayrı 3 şey almana gerek yok. Çok basit hemde bi tuşa basıyorsun oto koltuğu oluyor
Cagla-91 beyza1234 ay cok pahalılar gerçekten 🤦🏻♀️ Ben de şaşırdım ne alacağımı ucmus gitmiş fiyatlar
Cagla-91 Sedadefne01 ben de e bebek Trendyol falan bakıyorum. Oraya da bakayım bi o zaman teşekkürler 🙏🏻
rilanja yurtdışında tanıdığınız getirebilecek biri varsa kesinlikle oradan alın ben burada maxi cosi marka arabayı begenmiştim (5500-tl civarında)bir de yurtdısı fiyatına amazon almanyadan baktım kendi sitesine baktım 150 euro aynı ürün 1500-tl oradan tanıdığımın evine sipariş ettim türkiyeye gelirken getirdiler