BebegimiBeklerkenN Ceylanakan malesef cok birde ikiz mi tek mi diye soruyorlar ikiz de daha fazla imiş
Ceylanakan BebegimiBeklerkenN saçma ama. Sonuçta ikiz de olsa tek de olsa aynı karına bakacaklar sanki ikiz olunca iki defa mı bakıyolar. Bu kadar da olmaz kiii
Ceylanakan Handenur aslında ben hastaneye de boşuna gidiyorum komşu. Sende gitme boşuna para verme doktor ayağımıza geldi😂😂
aon9161 Ceylanakan bana ayrıntılıda 12. Haftada kız dedi doktor sonra baska doktor 16da neresi kız erkek bu dedi sonra 18. De yine ayrıntılıda hayır kız kesin dediler😄 Oyuzden ayrıntılıya güven👍🏻
BebegimiBeklerkenN aon9161 korkutma beni kız bana 3lu taramada erkek dedi 28inde renkli 4 lü tarama olacak inşallah kız dermezler 🙂
Zu_esk Ceylanakan Pempemuskaa hastaneye göre değişiyor özelde 350 tl idi ben araştırmada 120ye yaptırmıştım. Cinsiyetinide kesin söylüyor