sedanurunalx19 valla hamilelik öncesi hemen office çalıştığım için evde cesit cesit noodle var kaldılar öyle 😄 sanirim 2 kez yedim birinde kamptaydim acıkıp mecbur yedim, birinde cok canim çekti iki paket birden yapıp yedim 😒😆 ama yağı cok sağlıklı değil diyorlar