24 haftalığızzz,ve eski sezeryan dikişimin sol kısmı acayip derece de ağrıyor 😣 neden ağrıyor bilmiyorum 🤷♀️ Plesenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış o yüzden mi acaba ama sanki yeni ameliyat olmuşum gibi ağrıyor acıyor 😖 karnım büyüdükçe oluyor galiba, üşüttüm desem bu yaz günü sıcaktan nefes alamıyorum ki üşüyeyim. Çözümü olan var mı ??