yigitegenin_annesi Gul1903 var gibi inşlah bende ilk testim böyle çıkmıştı kamerada bile gözükmüyordu bekledim bir hafta sonra net çızgi gözüktü allah gönlüne göre versin
Gul1903 Mnkfslyem paylaşırım tabiki kızlar Amin hepimizin evlatlarını Allah bağışlasın sizlere de sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin 😇🤲
Eriminannesi04 Gul1903 Evet canım daha yeni olduğu için silik çıkmış sen yinede bir kan ver netlestir öle
Gul1903 [url=https://www.hizliresim.com/noleccs][img]https://i.hizliresim.com/noleccs.jpg[/img][/url]
Gul1903 Zeyneptuba tesekkür ederim bebeğim yarın yine her ihtimale karşı kan sonucu bekliyorum inanamıyorum hala 😁