Minikmucizemmm Kızlar merhaba 37+0 HAFTALIK hamileyim bugün kontrole gittim oğlum hala 2800 10 gün öncede aynıydı hiç kilo almamış sizce normal mi 😏
Sema99 Minikmucizemmm kızlar ultrason yanılma payı oluyor ben o kiloya güvenmiyorum bana 2500 gr dedi Doğuma bi gittim doktor dedi ultrason yanılma payı oluyor dediği doğru çıktı Doğum yaptım 2085 grmış doktor dedi sana dedim en iyisi Doğum yapınca çıkan kilodur
Enesefe Minikmucizemmm canım bende 37 haftalık in şu an geçen hafta benim ki de öyleydi doktor kilo alımı durmuş dedi bakalım yarın gideceğim ne olacak zaten pazartesi dogum olacak
Deletedmom404 Minikmucizemmm benim bebeğim 37 haftalıkken 35 haftalık bebek değerleriyle uygundu 40+1 de doğum yaptım 2940 gramdı önemli olan sağlığı kuzum kilosu önemli değil doğduktan sonra alıyo zaten
Minikmucizemmm sudamlasi Bişey demedi sadece boyu 2 cm uzamış 46ydı 48 cm olmuş kilosu iyi dedi ama bana az gibi geldi
Minikmucizemmm Enesefe Bende Çarşamba gidicem tekrar , acaba nazar mı değdi yA kafamda deli sorular görümcem sürekli bak gör bu çocuk 4 kilosunun üstünde doğar kilolu olucak falan diyip duruyor oğlum daha 3 kilo Bile değil ve Doğuma 20 gün var sadece ☹️
Enesefe Minikmucizemmm bilmiyirm canım ben duyduğum da çok canım sıkıldı ama yapacak birsey yok sağlıklı olsun lar da kilo olur gider
Oglununannesi YazCilegi doktor ne yapmış ya öyle şok oldum 🤭🤭 bana ilk bebekte 35 haftamda 3300 dedi tam bi hafta sonra 3805 doğdu bende daha az bekliyordum ...
YazCilegi Minikmucizemmm hatta şöyle söyliyim 38de 4kilo görünüyor ve makat gelişti bu saatten sonra bu kiloyla dönmez dedi doktorum. 38+2 de sezaryen oldum doğumda ögrendikki dönmüş.
Sema99 YazCilegi ben oğlum makattan ayaklarıyla geldi normal doğum yaptım direk Doğuma aldılar o zaman içimde döndü sonra ıkındım falan bişey yaptılar döndü baş asagıya
Oglununannesi YazCilegi bi şok daha yaşıyorum doktor tam dayaklık ya 😡sağlıklı gelmiş ya bebiş önemli olan o ama insan çıldırır ...
YazCilegi Oglununannesi doktorluk olmadıgından eminim. Benden 3 hafta geride aynı arkadasımda o doktora gidiyordu onun ölçümlerinde sıkıntı yoktu. Doktorluk olsaydı eğer ugraşırdım onunla
Nebiyeee Minikmucizemmm bende 36+3 de gitmistm 2300 37+3 de 2800 olmustu benimki zayif bi bebek ama olsun saglikli olsunda