Kızlar 31 temmuz da adet oldum en son adet düzensizliğm olduğu için ne zaman test yapsam bilemedim. Hep hep negatif olması moralimi de bozuyor. 4 senedir hep düzensiz ilaçlar içtim düzelmedi 8 9 aydır bebek istiyoruz o da olmadı yine hüsran diye üzülüyorumm