Hanımlar 2 yıllık mücadelede klomen den umut kesildi 3 kez denedik olmadı. Aşılama ya geçtik. İlk aşılamamı yaptıracağım.Tutması için şöyle böyle yap, şunları yemelisiniz vs. gibi bilgisi tecrübesi olanlar varmıdır? Aşılama yaptıranlar ve tutanlar aşılama sırasında, aşı öncesi ve sonrasında nelere dikkat ettiler merak ediyorum. Paylaşabilir misiniz?