dakpinar- Ayseq 24+0 da yani haftaya cuma doktorumdan rapor alıp yine gün içerisinde idareye teslim edeceğim, pazartesiye kadar işlemeleri için 🌸
zeyesra 24+0 da doktorunuzdan durum bildirir raporu alıp dilekçe yazıp kurumunuza verebilirsiniz, ben dün yaptm