Esra1139 aslinda bu bebegim iui bile durdu,abisiyle ablasi erkenciler di…kizim 36+5 de oglum 37+0 da dogdu…3.bebeme hic bir mudahalede bulunulmadi ve bu vakte kadar durdu…doktoruk riske atmayalim diye aliyor yarina,doktorum baska sehirde bebegimnde gelisimi iyi oyuzden aliniyor,zaten sezeryanda 38+larda oluyor cogunluk