Minigim24 Kızlar merhaba 9 haftalık hamileyim ilk belirtilerimden biriydi göğüs hassasiyeti ve hiç geçmeden artıyor ne zaman geçiyor bu hassasiyet dokunamıyorum bile bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 🥰🌸
[silindi] Minigim24 19 haftalığım şuan yok gibi çok fazla dokunursam hafif hissediyorum yok gibi bi kaç hafta sonra geçer
Elif_Ulus Minigim24 3 ayın sonuna kadar devam edebilir canım sonradan rahatlarsın ama son aylar yine o hassasiyet geri geliyor ☺️ Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊
Minigim24 Elif_Ulus aminnn insallah çok teşekkür ederim böyle soruyorum ama her şeyine razıyım yeterki sağlıkla geçsin güzel bir son olsun insallah ilk gebeliğim kürtajla sonlandı içimde hep o korku var 🤦🏻♀️
Elif_Ulus Minigim24 sor canım hepimiz soruyoruz zaten tek değilsin yani merak etme … Allah bidaha yaşatmasın o duyguyu iyi bilirim bende nisan ayında düşük yaptım ilk gebeliğim değildi ama yine de zor geldi… ama biz geriye(eskilere) bakmıyoruz demi ☺️ olan geçmişte kalıyor 😉 yola devam herşey güzel olacak 🥰
Minigim24 Elif_Ulus çok geçmiş olsun sanada ❤️ her şey güzel olacak Allah’ın izniyle sağlıkla geçsin 🥰