arkadaslar gec dollenme oldu bende dun ve bugunde hafif kanama var doktora gittim kese gorunuyor olmasi gereken yerde dedi beta degerine bakti 5000 in uzerinde oda guzel takip edicez haftaya tekrar geldedi birde igne verdi kanama icin
Fakat bu kanama normal mi tuvalet sonrasi temizlendigimde geliyor camasira bulasmiyor acaba yerlesme kanamasi mi