tcasl ona göre yaptırmak gerekiyor full yatarlı vs yaptırırsanız karşılıyor. Oğlum 4 yaşına girecek doğduğundan beri ne bir aşısına ne bir muayenesine tahlil testlere göz muayenelerine vs para ödemedim. Şimdi kızıma hamileyim ona da doğar doğmaz yaptıracağım. Kendime de yaptırdım muayenelere ve doğuma ücret ödemiyorum