Melegimolsun canim benim durumun çok zor ama allaha emanet et tevekkül et ve bil ki rabbim kısmet etmise hayirla kucağına da alırsın inşallah güzel düşün iyi düşün iyi olsun rabbim safi isminin hürmetine bebeğini sana bağışlasın hayirla kucağına almayi nasip etsin nie erken doğum oldu peki serklaj varmiydi canm bende 20 haftadayim 2 gundur kendimi kötü hissediyorum