busedemirr21 banada olmuştu kanamam gelmişti hatta ama ben ozaman daha 12 haftam falandı ağır bi şekilde idrar yolu enfeksyonu geçirmiştim hatta hastanede yattım iki gün ve ben çok önemsememiştim kanamayı az die nasıl panik yapmadım hala kendime şaşıyorum ama iki gün sonra şiddetli kasık ağrısıyla hastaneye gittim yatış verdiler önemsemek lazım böyle şeyleri