Pelinssoglu Nasıl geçiyor arkadaşlar 👯♀️ kaç haftalık oldunuz? Hazırlıklar ne durumda? En çok ne aldınız 🙈😍 çok soru sordum hadiiiii sohbete 💜
Eda-5807 Pelinssoglu suan diş agrısı cekıyprum 😏ya 35 haftalığım 35 günüm var Doğuma herseyı hazır en çokta zıbın almışım 😂😂
metehaninannesiii Pelinssoglu 37+3 haftaligiz hersey bitti cok sukur ev temizliği yapiyorum oda bitmek uzere haftasoju biter cok sukur 🤷♀️🤦♀️😂
Kucukmucize Pelinssoglu uzanıyorum bi sağa dönmeye çalışıyorum bi sola 😊35+5 olduk.Hazırlıklar bitti gelmesini bekliyoruz hayırlısı ile 🙏
[silindi] Pelinssoglu 28 hafta olduk ben beşik araba aldım bide birkaç tane zıbın emzik falan öyle seyler sen ne aldın
Aag06 Supeeer geciyor hazirliklar tukeniyor hizla,en cok zibinn aldim,hafta bitti 2,5aylik olduk kis alisverisi icin haziriz😀😂😂
Aag06 Pelinssoglu aman bol bol alt ust pijsma zibin al kiyafet ilk aylar pek giymiyor zaten ben hala gunde 3 kez ustunu degistiriyorum zibin cok gidiyor
Pelinssoglu Eda-5807 internetten bakıcam şimdi kışlıklar baya pahalı bugün etiket değiştiriyorlardı 10 lu hastane çıkışları 100 TL den 160 TL ye çıkmış
Pelinssoglu Aag06 alt üst bakıyorum tek tek alıyorum ama bugün e bebekte şok geçirdim ya normalde diğer yerlere göre e bebek daha ucuzdur ama bugün baya pahalı gördüm sezon değişiyor ya kışlıklar pahalandı ama neyseki ben önceden de almıştım
Eda-5807 Pelinssoglu valla ben önceden aldım e bebekten koydum bır tek bebişimiz yok oda hayırlısıyla gelicek 35 gün sonra 🥰
Pelinssoglu Aag06 aynen öyle gerçekten şok oldum bugün fiyatları görünce aldığım şeylerin bile fiyatları 2-3 katı artmıştı
Pelinssoglu [silindi] bende 10 lu hastane çıkışı aldık 2 tane 5 Li takımlardan aldık 6 tane falan geri kalan zıbın aldık işte uzun kollu malum kış bebeği olcak daha arabasını almadık ufak öyle büyük şey olarak bi Tek araba kaldı şampuan falan onlar kaldı bi de ufak ufak tamamlanıyor