Nutellaaaa 16 haftamda hissettiğim bebeğimi bugün dışardan izledim nereye gidiyor nereye vuruyor çok belliydi şuan 19+3 um sizlerde bu haftada dışardan izlediniz mi ben mi erken gördüm
[silindi] Nutellaaaa 19 da nasıl gördünüz ya imkansız ben daha 28 inci haftamdayım görmedim acaba bana. Mı denk gelmiyor
Seross10 Nutellaaaa ilk gebelik mi acaba. Çünkü ben hala hissetmedim 😁 19+2yiz bizde. arada sağ ya da sol kasıkta pıt pıt bir atım hissediyorum ya da göbek deliği altında kayma gibi his oluyor ama gaz mı bağırsak hareketi mi bebek mi ayırt edemiyorum
Eda-5807 Mom54544 aynı benımkı gıbı telefonu elıme alıyom cekeyım derken duruyor telı bırakınca gerı hareket edıyor 😂
Nutellaaaa Mom54544 valla bende hiç durmadı eşim geldi karnımı öptü öptüğü yere de tekme attı baya eğlendik 😁😁
Mom54544 Nutellaaaa Yok ya eşim bakarken hiç tepki vermiyo 😂 aşkım bı bak usulca diyom sessizce hemen duruyo 😂😂😂
Memory 16.haftada pıt pıt olarak hissetmeye başladım 18.haftada dışardan da görmeye başladık eşime de denk geldi bi kaç kez çok keyifliii 🥰
Nutellaaaa [silindi] gayet net gözüküyor zayıfım canım göbeğim de aman aman yok baya net izliyorum yani
Mom54544 Nutellaaaa Diyo sen beni sevmiyo musun kız ben sana bı sürü para harcadım( tüp bebek yaptırdık) bak daha da harcayacağım doğunca sana hiç bişey almam çabuk tekme at babaya falan diyo ama yok 😂😂
Nutellaaaa Seross10 ilk gebelik canım. Hissettiğin bebektir muhtemelen elini karnına koy biraz bekle benim elimin altından kayıp gidiyordu ilk hissettigimde
anneyimmm_ Nutellaaaa 16 da baloncuk patlaması gibi hissettim 21 de yumruk şeklinde net hissettim 22 de falan gayet net görünüyordu
Kumru_ Nutellaaaa 25+3 üz kıpır kıpır ve uzun sürüyor hareketleri. Dışardan izliyorum çok güzel bişey 🌸
kelebekimm Nutellaaaa 16 da hiasettom 17 de izlemeye basladim. Kayit alacagimi hisseder gibi duruyo. Tlfn birakinca geri basliyo