feyza2305- hormon dalgalanmaları sonucu cok normal bir durum, zamanla geçer hiç strese girmeyin. Bebeği etkileyeceğini zannetmiyorum 🌸 Bir yerde okudum, bir kadının bir yıl boyunca salgıladığı toplam östrojen hormonu, hamilelikte sadece sekiz saatte salgılanıyormuş. Yani gerçekten vücudumuz henüz dışarıdan fark edilmese de içeride çok ciddi bir işleyiş halinde. Biz ağlamayalım da kim ağlasın 🤣 bende de tam tersi, duygusal bir insandım eskiden, şimdi biraz asabi oldum herkesle çatır çatır tartışasım geliyo 🤣