seraperbek47 Akıntım var ama sümüksü şekilde böyle bağ gibi kırmızısı renk var sadece pecete geliyor bilgisi olan varmı
Aslhn12 seraperbek47 sanırım ilk haftalardasın normal değil bu acile git niye bu zamana kadar bekliyorsunuz anlamıyorum ki canım
Melegimolsun seraperbek47 ben 31 haftalıkken vardı böyle tarif ettiğin gibi enfeksiyon çıktı doktor ile görüşmen de fayda var
Bebegimicin1 seraperbek47 ilk 3 ayda lekelenmeler akıntılar normal değil beklemeyin boşuna gidin hastaneye