yigitaslaninannesi_ Hanımlar selam , canım kaç gündür acayip derece de çiğköfte çekiyor ama internetten baktığımda bazı yerler sıkıntı yok diyor bazı sayfalar önermiyor etsiz olandan yediğimiz zaman sıkıntı var var mı ? ☺️🙏
Nesossssss yigitaslaninannesi_ evde kendiniz yapın tertemiz doya doya yiyin bence👍 Ben öyle yapıyorum 🙈
Seda9507 yigitaslaninannesi_ hamileliğimi öğrendiğimiz ilk zamanlar hep çiğ köfte yiyordum şuan 19+6 yız bir sorun olmadı hatta akşam üstü yine yedim😂
Minigim24 yigitaslaninannesi_ etsiz olunca sıkıntı olmuyor diye biliyorum canım bende 9 haftalığım 2-3 keredir yiyorum çok sevdiğim için sürekli canım istiyor 🤷🏻♀️
donmezzderya Banada etli yasak et çiğ ürünler bende tereddüt ettim. Çok canım çekti benimde ama etsiz oluyor Muş sanırım battalbey filan oluyor ya marulsuz filan yaptırdım geçen gün insallah birşey olmaz diye diye yedim ama evde yapabilirsin yap yada birine yaptır güzel yapan biri varsa yada bir sıkım iste çiğköfteciden canın çektiyse 🌺
busra2021emir yigitaslaninannesi_ ilk hamileligimde deli gibi yerdim 9 ay boyunca da yedim bir sure sonra esim almadi disardan yemeyeyim diye bende evde yapmaya basladim ve bi sorun olmadi tek sorun oglum oda 3 yasinda cok seviyor her gun versem yer hayir demez😊
minikane21 yigitaslaninannesi_ cigkofteciler etli bulamazsın zaten :) hayatda 3 defa yerim göster sıkıntı olmadi toxoplasma dan korkuyorsunuz sanırım ama etli olmadığı için sorun yok
mathildaa yigitaslaninannesi_ etsiz yiyebilirsin tabiki. Kisir gibi bisey sonuçta önemli olan icinde cig et olmaması. Sadece yanındaki yeşilliklere dikkat. Ben eve alıp yesillikleri sirkeli suda bekletip oyle yiyorum :)