Mom6272 5-6 haftalık hamileyim sanırım,pazartesi günü ultrasona giricem ama bugün bişey farkettim sürekli karnımı kasarak geziyorum,yatıyorum,yürüyorum ve farkedince rahat bırakıyorum kendimi. sizce bu tehlikeli midir bebek için? ve bu normal midir😨🤷🏼♀️