Bukets Hanımlar mrb 21 haftalıgım rahim kısalığım var 34santim şuan ve dr erken riski var dikkat et dedi normal lavaboya otururken kasılıyorm ve korkuyorm açılma olur falan diye klozet mi tercih etmeliyim siz neler yapıyorsunuz?
Balbeby Bukets Klozet çok daha iyi canım ama temiz olmalı mesela bizim evdeki bagzi kişiler gidince şifon çekmeden çıkıyorlar oturmadan önce mutlaka sifonu çekin
eylusko Bukets 34 milim kısa mıymış sizin haftanız dayken 24′dü Benimki .Bu arada ben hep klozet kullandım
Durussss eylusko cnm bende merak ettim benimde o haftada 23 tü doğum yaptınızmı yaptıysanız nelere dikkat ettiniz durumda bana bişey söylemedi ama korkuyorum
Beyza58 eylusko merhaba benimde rahim kısa.25 mm 26.haftamdayım çok korkuyorum .size neler dedi doktorunuz serklaj oldunuz mu
eylusko Durussss henüz yapmadım 38+3 de haftaya perşembe sezeryan olucam inşallah 😊 adalat ve progestan kullandim
Durussss eylusko maşallah darısı başımıza peki hep yattınız mı yoksa normal hayatınıza devam mı ettiniz 💕
eylusko Durussss vallahi sadece 2 hafta yattım. 3. hafta da kalktım oturdum yürüdüm. sonra bi baktım normal hayata dönmüşüm. doktor zaten yatalak gbi yatmana gerek yok kendini yorma agir is yapma demişti hatta 3 doktora gittim. hepsi aynı şeyi dedi . ben yatamadim acikcasi . ve sürekli yatmak kesin care çözüm değilmiş
eylusko Beyza58 hayır olmadık 26 haftada olmuyor zaten . konuşu bile geçmedi bizde. bende korkuyordum ilaçlar ile 30 mm e çıkmıştı. ben pek yatmadım.normal hayatıma döneli çok oluyor. 3 hafta felan dikkat etmiştim sadece . korkmayın valla bebekler çok güçlü. ilaçları için kendinizi yormayin ağır kaldırmayın 5 dk ayakta iseniz 5 dk oturun ben o haldeyken bebek odası baktim.magaza mağaza ama dinlendim gezerken . pikniğe gittik hep yürüyüş yaptım kısa kısa. şükür sonuna geldik
eylusko Beyza58progestan 200 mg di ama asıl ise yarayan adalat hapiydi. hatta bugün kontrolüm vardı doktor herşey adalat sayesinde dedi gerçekten öyle.
eylusko Beyza58 bilmiyorum ama progestan tek yerli olmaz rahim kısalığında nidicart yada adalat veriliyor bu durum da . kasılmaları , sancıyı, ağrıyı vs engelledigi için kısalık olayını engelliyor ve iyileştiriyor
eylusko Beyza58 bende de yoktu hissetmeyebilirsin. acılan postlara bakın herkes bu durum da 2 ilaç kullanıyor ama 😔