Tubi05 Arkadaşlar pazar günü akşam çatlatma iğnesi oldum doktor pazar akşamı ol dedi pazartesi ovülasyon testi yaptım yumurtlama yoktu salı yumurtlama oldu çarşamba yumurtlama oldu bugün öğlen hala koyuydu t çizgisi bugün akşam yaptığımda tam silik olmasa da c den 1 yıl silik acaba çatlatma iğnesinin etkisi mi hiç takip eden oldu mu ovülasyon ile çatlatma iğnesini çatlamıyor mu acana yumurtam iğneye rağmen
Rahime_47 Tubi05 catlatma ignesi olmussunuuz zaten neden uvolasyon testi yapiyorsunuz.. bu kadar üstünde durmayin bence. Iğne olduktan sonra 3 gün gece ilişkiye girin. Sonrada gün aşırı. Oluruna birakin olur
Cananyildiz Tubi05 igne ile ovulasyon kullanlmaz doğru sonuç vermez. En iyisi doktora gidip çatlamış mı diye baktırmak testlerini bosa harcama bence
Tubi05 Rahime_47 geçen ay çatlamadı neredeyse ameliyat olacaktım kist oldu ağrıdan duramadım geçti bu ay hiç ağrım yok
derya45 Canım ben de bununla ilgili post arıyordum aynı sorunu ben de yaşıyorum şuan,dün akşam saat 22.30 da çatlama iğnemi yaptım ovülasyon testiyle takip ettim ama testte hala çok koyu çıkıyor niye ki acaba iğnenin etkisi mi
Asun1254 derya45 bende bu ay gonal f ile başladım çatlatma iğnesine bugün 6.gün kontrolüm vardı yumurtalar iyi pazartesi çatlatma iğnesi yapalım dedi. O çatlatma iğnesi farklı bir iğne mi oluyor nasıl oluyor bende ilk kez deniyorum merak ediyorum