gmzaltns my_little_miracle kız kardeşim Ataşehir medicana Sibel hanıma gitti onda doğum yaptı cpk memnun bende suan avicenna hastanesi Nuran hanıma gidiyorum bende çöl memnunum doktorumdan
ikizleri_beklerken34 Merhaba bende başında gitmek istedim ama yeni açıldığı için eşim pek yanaşmadı ama şunu söyleyebilirim medical park Göztepe hastanesinde eskiden çalışan Mehtap hanım diye bir doktor var onun iyi bir doktor olduğunu çok duymuştum
my_little_miracle ikizleri_beklerken34 ya illaki giden vardır o hastaneye ama nedense cevap vermiyorlar bende geriliyorum 😏😏😏
my_little_miracle gmzaltns kardesınız normal doğum mu yaptı sezeryan mı? Normal doğum yanlısı dıye duydum Sibel hanımı
gmzaltns my_little_miracle normal doğum için çok zorladı 6 cm açılması oldu ama bebek ters döndüğü için sezeryanla aldı mecburen