Kubrahndkc Gebelikten öncede yüksekti ilaç kullanıyordum zaten normale döndü. Gebelikte tekrar yükselmiş dozunu yükseltti doktor gebelik boyunca kullanıcam mecbur benim gibi olan varmı acaba
Zeyyyn Kubrahndkc son 43 günüm hala ilaca devam Bi kaç gün içmeyi unuttum hemen yükselmiş muhtemelen doğumdan sonrada devam edicem
Yavrucuk07 Kubrahndkc hamilelik boyunca icecem bende,doğumdan sonra tekrar dahiliyeciye gidicem, kontrol altında tutacak,50 mcg kullanıyorum
Hulsul Benim tiroid rahatsızlığım yoktu ama kan tahlilinde değerim yüksek çıktığı için banada verdi doktor ilaç kullanıyorum