Seydatuncer Kızlar 6+3 haftalığım çok üşüyorum ve boğazlarım çok acıyor halsizim hasta oluyorum başlarındayım ilaç falan da içemiyorum hamilelikte dolayı ne yapabilirim kızlar 🤒🤧
Elfelf475 Seydatuncer bir su bardağına ev yapımı bir kaşık sirke koyun ya da limonlu su için biraz 👌🏻
Elfelf475 Seydatuncer hasta olurken önemli olan katı değil sıvı ve meyve ağırlıklı beslenmek unutmayın mideyi meşgul ederseniz vücut savaşmakta zorluk cekiyor 🌸