Delicesareti Kurbagaopenkiz hangi marka kullanıyosunuz acaba çok çeşit var internette kararsız kaldım
Kurbagaopenkiz Delicesareti optima kullandigim cihaz esim seker hastasi aslinda doktor onerisiyle onun icin aldik gebelikte bende kullaniyorum
Seeed Benimde açlık şekerim 89 çıkmıştı sonra şeker yüklemesi yaptırdım 214 çıktı çok yüksek olduğunu söyledi doktorum. Şuan diyete başladım akşam 97 çıktı anlam veremedim benim gibi olan var mı?
Rzgesn Oznuuuurrrr en son geçen hafta gittiğimde suyumda bebeğin gelişimi de normaldi. 13 ünde tekrar gidicem umarım yine normal çıkar…
Birgul melikedurmus_ forum kuralları gereği link paylaşmak yasaktır. İsterseniz isim olarak önerebilirsiniz. Mutlu forumlar 💜
Gunes99 Delicesareti dahiliye doktoru makinayı reçete ye yazıyor ama alışı ücretli devlet karşılamıyor. Benim de şekerim çıkti makina al kontrol et dedi.
Slm-slm Delicesareti gebelik şekeri tanısı konulanlar için sınır tok 140. Beyaz ekmek yediyseniz bu nedenle yüksek cıkmıstır. Mutlaka karnonhidrat aldıgınızda arkasından süt peynir ypgurt vb yemeniz lazım. Anlık şeker yükselmesinin önüne geçp dengelemekte
Delicesareti Slm-slm şeker ölçüm cihazı aldım bugün yemek yedikten 1 saat sonra ölçtüm 140 çıktı😔evin içinde biraz yürüdüm birazcık kefir içtim düştü mü düşmedi mi bilmiyorum aslında az yedim neden bu kadar yüksek çıkıyo anlamıyorum ya
Slm-slm Delicesareti sınır 140 ancak örn haftada 1 kere 140 cıktı bunu kafanıza çok takmayın. Stre halinde daha fazla çıkmakta.
Gozzdde Delicesareti ahh bendede cikti bugn 50 gr yukleme sonrasi 152. Bende butun gun agladim korkumdan insan cok korkuyor ama eger birseyin olacagi varsa hic bir sorun yokkende olur inanin bende cok uzgunum cok skntidayim ama elimizden hc brsy gelmiyor aglayarak aslnda bebeklerimzi daha da cok etkiliyoruz
Delicesareti Gozzdde aynen orası öyle Allah korusun bişi olacağı varsa doğumda bile olur kaderimizde ne varsa onu yaşıcaz buna şükür diyelim beterin beteri var Allah daha büyük şeylerle sınamasın
Delicesareti Slm-slm bakalım 1 hafta boyunca ölçüp not alıcam doktor duruma göre insülin başlıcaz demişti inş gerek kalmaz