EgeninAnnesiii Benim ilk bebeğim normal doğdu şu an ikinciye 36 haftalık hamileyim dün doktorumla doğum hakkında konuştuk bu da normal olur dedi ama çatı muayenesi yapıp yapmayacağını sormak aklıma gelmedi. ilki normal olup da İkinci hamileliğinde de normal olacak olup çatı muayenesi olan var mı?
EgeninAnnesiii Fidashka doğumla alakalı bişey canım o muayene. Normal doğum olcaksa yapılıyor sadece. Normal doğuma uygunluk ölçülüyor diyeyim.
EgeninAnnesiii Sinmn biz de normal dedik salı günü de ilk bebeğimde 39da yapmıştı bana şu an 37yiz yapar mı yapmaz mı acaba diye düşündüm. İlk doğumum normal bu da normal olcak dedik bakmaya gerek yoktur herhalde ya.
Sinmn EgeninAnnesiii benim de ilk doğumum normaldi, 38 de kontrol yapmıştı ama bu defa yapılmayacak..
EgeninAnnesiii Sinmn ilki normal olunca gerek yok zaten demi. İlk hamileliğimde muayeneden sonra kanamam olmuştu benim de 3 gün sürdü sonra doğumu başlatmıştık o yüzden yine aynı olursa diye düşünüyorum. Haftaya gittiğimde sormak en güzeli olacak.
Sinmn EgeninAnnesiii tabi canım gerek yok.. zaten çatı normal Doğuma uygunmuş ki bir kere yapmışız ☺️
EgeninAnnesiii Duruannesi bilemedim bende işte yaşayan oldu mu diye sordum belli mi olur belki önceki doğumdan sonra bişey olmuştur tekrar kontrol etmek gereklidir falan diye.