Nesrin01 Merhaba arkadaşlar ben 33 haftalık hamileyim hastaneye kontörle gittim doktorum bebeğin 2 kilo kilosu düşük felan dedi sizce normal mi yada ultrasonda ki tespit doğru olur mu bebeğin zayıf olması sağlık açısından soruna neden olabilir mi 😟
-Zeynepakms- Nesrin01 Ben 33 haftamda gittigimde kilosuna 2200 demişti doktorum gayet iyi demişti çok düşük değil bence kilosu her bebek aynı değildir sonuçta sağlıkla gelsin minikler🙏🥰
talhanin_annesi Nesrin01 bende gittim bugün bnada 2 kilo dedi doktor ama hic kilosu az fln demedi sordum htta nasıl kilodu diye norml dedi . bnde 2 gun sonra 33 haftama girmis olscagim aynı gibiyiz 😊
Nesrin01 Aslhn12 Valla canım bende anlamadım sordum sorun olur mu diye şimdilik yok ama sen illa bi renkli ultrasona da gir dedi boş yere panik yaptırmış ya
Nesrin01 Ben biraz internetten araştırdım normal ama doktor biraz korkuttu ne bileyim bende ilk gebelik ya içime korku doğdu valla çok teşekkür ederim kızlar valla içime su serptiniz🖤🖤
Busraya 32.haftadayım tam bende 1900kilosu burda yazılnları okudukça çok düşük geliyor kilosu doktor normal diyor 1ayda sadece 500-600gram almış
Kara1833 Busraya biz 32+3 te gittik 1900 dedi ve hayet iyi dedi bu haftalardan sonra alıyorlar zaten kiloyu hem her bebekte bir olmuyor bazen genlerde etkiliyor 🤷♀️
Esra_baki Nesrin01 Üzülmeyin 34 haftalıkken 2.400 dük 36+6 da 3. 200 oldu 800 Gr almış iki haftada 39 haftada 3.400 şu kızım alır daha inşallah son haftalar iyi alıyor zaten
Senseye Esra_baki Bende bugün gittim 36+4 üm kilomu 2790 çıktı. Boyu 50cm. Doktorum ince uzun dedi. Siz ne yediniz yada neler yaptınız. Bende biraz kilo alsın istiyorum. 15 günde 300gr almış
Busraya Kara1833 inşallah alır gerçekten üzüldüm dedim hiç kilo almamış birde ultrason yanılma payıda oluyor haliyle onuda düşününce inşallah daha düşük olmaz. İnşallah alır bu haftalardan sonra bazıları bir ayda 1200gram filan almış yazıyor herşeyide yiyorum halbuki
Kara1833 Busraya bebekten bebege fark oluyor bazen makineler iyi ölçüyor bazıları eksik yada fazla ölçebiliyor ama korkacagın bişey yok bence olsa doktor böyle böyle derdi benim mesela ilkle bu aynı değil ilkinde kiloyu fazla fazla alıyordu ikinci öyle değil haftasıyla gidiyor benimki bide 32+3 tü 1900 gramken haftaya gene gidecem bakalm 1 haftada kaç gram alıyor
Esra_baki Senseye Bn ayrytn hiç bir şey yapmadm şunu yymde kilo alan dye gnlk hayatta ne yyrsam dewam ettm. Gnluk yumurta bile yemem bn biraz ırsi bn 3.850 doğmuşum ilk kızım 3.450 idi şimdi bu da öyle doğacak galiba sağlıklı olsunda önemli olan o kilo alır skmayn cannzi
Zyneepemree Nesrin01 32.haftamda 2000 kiloydu oğlum bugün kontrolüm vardı 35+2 deyim 2700 olmuş beslenmene dikkat et bebek bayağa iri dedi😂 yani kiloya pek takılma sağlıklı olsun öncelikle
Busraya Kara1833 şuan aynı bebeklerimiz kilosu inşallah sağlıklı şekilde doğarlar ve güzel kilo alırlar 🙈
minnakannesi1 Nesrin01 yigenim 38 haftalik 2800 doğdu şimdi 3 yaşında maşallahı var bol bol emzirin doğunca hiç bisi olmaz Allahin izniyle..