lalezary Bu haftalarda artık El ve ayaklarım ödemli şişti ister istemez.. ancak sağ elimin parmak uçları 1 haftadır karıncalanıyor , iğneleniyor gibi.. aynı şeyi yaşayan var mı hanımlar?