Kafam 27+0 ama hala dışardan sadece titreşim olarak görüyorum hareketlerini bi kac tanıdığımın karnı ordan oraya gidiyo oynuyo sivriliyo aynı haftalardayız benim neden sadece titreşim gibi olabilir ?
Mavi34 Kafam be de 29+1 deyim bu günlerde.iki.kez tekmesinde karnimda dışardan bir belirdi o kadarcık. Acaba göbek bölgesindeki yağlanma zayıflık mu etkiliyor diye düşünüyorum dışardan hic bir hareket belli degil
eda_erdogan Ben doğuracam nerdeyse ama ne bir tekme yedim ne bir canım yandı ne de öyle karnımın şekli değişti 37 haftalığım her gebelik farklı oluyor
Avokadoo @Kafam insan vucudu cok farkli senin ic karnin genistir belki. Ablaminda ic karni genis o hareketi hissedio ben 21 deyim tekme atinca attigi yerden hafif bi sallanti oluo. Iki kardesiz sozde bizim bile farkli
Cansuca 11+4 uz gıdıklama gibi hissediyorum doktor hareket hissedersin dedi ama cinsiyet çok merak ediyorum