Bende gitmiştim 2 kere çok iyi herşeyi tek tek özenle anlatab ilgili bir doktor.Yer uzak olduğundan başka doktora gidiyorum ama yakın olsaydı kesinlikle giderdim.Doğum ğcreti neymiş su hstanesinin şu an :/ ben hem uzak hem otopark sorunu var diye sada hastanesini tercih ettim şu an 3500 ama zam gelicek