Gamzeoks ben ıkı hafta önce Türkiye’deydım normal de Almanya’da yaşıyorum orda doktora gıttım dedım sancım var yuruyemıyorum dedı bısey olmaz bebek baskı yapıyordur o zamandan bu zamana 2 cm olmuş ben aslında çatı muayenesinı daha farklı zannediyordum ama öyle degılmıs burda genelde hem alttan hem karından bakıyorlar alttan bakıyorlar kı açıklık var mı açıklık görünce elıyle de kontrol etmek ıstedı dedı elım bebegın kafasına degıyor açıklık onemlı degılmıs 2 cm haftalarca gezenler varmış ama rahim kısalmış iyi ki de bakmış şimdi iğne vurdular ciğer açıcı sancının durması ıcın serum bağladılar pazartesıye kadar burdayım kontrol edecekler