Tazeanne01 testi təkrar yapıp atarsan, baka biliriz. Amma dağumdan sonra hormonlar da yüksek oluyor, emziriyorsan düzənsizlik olur. Mesala ben de kızım 3aylıkken hamile olduğumu sandım. Silik çızgi də çıktı. Amma 15gün sonra kanama oldu, ben bebeğe birşey oluyor sandım. Yine test yaptım, negatifdi, ultrasonda da hiçbirşey yoktu