1 ay önce 70-71 arasındaydı kilom, bugün muayeneye gittim 75 olmuşum 😦 bebeğim de bir hafta önce detaylı ultrasonda 507 gramdı o da şimdi 23+2. haftadayız 673 gr olmuş. 🧿 Ana oğul kilo alıyoruz valla. 🤭 İnşallah yalnız değilimdir bu kilo alımında. 🥴 Oğlum elini yüzünden çekmediği için yüzünü net göremedik haftaya sütlü çikolata ye gel dedi ama gördüğüm kadarıyla ağzı burnu tam yemelikti, doğsa da öpsem iyice diye çıldırıyorum.
Sizlerde kilolar nasıl caanım hamişler? 🥰