Hanımlar yaklaşık 2 haftadır karnımın sol alt tarafında ayağa kalktığım an o kadar acı ağrı oluyo ki adım atamıyorum topallamama sebep oluyo resmen 🥺 biraz yürüyünce acı hafifliyor ama ayakta durdukça da kasılmam artıyo var mı benim gbi olan doktora gitmeme 2 hafta var 2. Gebeliğim bu ama ilkimde böyle miydi hiç hatırlamıyorum endişe ediyorum Bi yandan çok şükür bebeğimin hareketleri normal şuan doğum pozisyonunda