Merhabalar 18 haftalık gebeyim, bugün doktor eşi biraz aşağıda yani plasentası, ama daha erken toplayabilir, toplamazsa sıkıntı olur dedi. 20. Hafta için detaylı ultrosan dan gün aldım orda gözükür dediler ama araştırdım çok zor kötü bişey, eğer böyle olursa anne ve bebeğin hayati tehlikesi oluyormuş. Çook modelim bozuldu. Aranızda hiç yaşayan var mı yardımcı olurmusunuz