Almila1 2 aydır 4. Çeşit antibiyotik tedavisi başlandı bende de 4. Antibiyotiği 2 sefer kullandım ya. Etkileri beni aşırı zorladı bıraktım mecbur geçmiyo Bi türlü doktor bu seni erken doğum adayı yapar dedi enfeksiyonun sebebi böbrek taşı olabilir dedi böbrek ağrısı yaşıyorum gece çok değil ama zorluyo gene ilacı bıraktım bol bol su içmeye çalışıyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sana da çok geçmiş olsun canım