Tuba0909 benimde doğumdan sonra sağlık ocağında kan verdiğim zaman karaciğer enzimleri yüksek çıktı böyle göğüslerimin tam altında orta kısımda çok şiddetli ağrı yaşıyordum aile hekimi dahiliyeye sevk etti dahiliye de kan aldı onda da yüksek çıktı sonra dahiliyeci ultrason çekilmemi söyledi devlet hastanesi 3 ay sonraya gün verdiği için özele gittim 98 tl vererek ultrason çekildim ve safra kesemde taş olduğu ortaya çıktı dahiliyeci genel cerrahiye görünmen lazım büyük ihtimalle ameliyat olman gerekicek dedi bende ayın 7 salı günü randevu aldım genel cerrahiye gitcem bakalım o ne diyecek 😔