Saripapatyam1 Ben bugun doktora gittim. Herkesin doğum sancisi ve yalancı sancisi farkli olur,herkes farkli tarif edebilir dedi. Genel olaral doğum sancisinda 5dk da 1 ve 1 saati bulacak şekilde sancilar baslar, BÜTÜN RAHIM KASILIP GEVŞER, bi basket topu gibi tüm karnınız sertleşir bazende de gevşeyip sertleşir diyerek anlattı. Hastaneye 3 koşulda kesinlikle geleceksiniz dedi.
1-BEBEK HAREKETSIZLIGI (HER ANNE KENDINI BILIR, ONCE BIR MEYVESUYU ICIP 1 SAAT BEKLEYECEKSINIZ, HAREKET YOKSA HEMEN HASTANE!!
2-NIŞAN GELMESI(MUTLAKA KAN BELIRTISI OLACAK AZ YA DA ÇOK FARKETMEZ,BUNUN DISINDAKI TUM AKINTILAR SARI VE SUMUKSU ISE KORKULACAK BIRSEY YOK _Sabah attigim fotoğraf normal bir akintiymis-)
3- SU GELMESI( YA BIRDEN FOŞŞ DIYE GELIR,DIZLERINIZE KADAR ISLANIRSINIZ YA DA KUCUK KUCUK AKINTILAR SIKLIKLA GELIR, HAFIF JELIMSI BIR SIVI DIYE ANLATTI. GENELDE KADINLAR GENİTAL BOLGE TERLEMESI ILE KARISTIRABILIYORMUS. BUNU YASAYINCA HEMEN TEMIZ VE KURU BIR CAMASIR GİYİP KENDİMİZİ GOZLEMLEYECEKMISIZ.