Kybsss 36+2 haftaligiz bugun kontrolde bebegim 2.600grmis doktor az gelisimi geri dedi cok moralim bozuldu :(
SevDin Kybsss hiç canınızı sıkmayın benimde bir kontrolümde çok az kilo almıştı yememe içmeme dikkat ettim hemen diğer ay kilosu düzelmişti
ZeykemKaya Kybsss ne geri olcak ya geri olan doktor bence gayet ıyı. Dogmasına daha 3 hafta var ve 2.500 kıloyu gecen bebekler küveze bıle gırmıyor 2.600 dogan bebekler bıle 40 gun ıcınde 3.5-4 kılo oluyor bence kıloyu dert etmeyın kendınıze saglıklı olsunlar yeterkı...
Mavi1 Kybsss üzülme lütfen bebeğe kilo aldıran şeyler tüket, bi arkadaş burda bebeğim 1 haftada 200-300 gram aldı yazmıştı gramını net hatırlamıyorum şu an ama. sende dikkat edersen kilo alır yavrun.