Minnakkkk Mapiamapia o tamamen bebegin keyfine baglı canı ne zaman isterse o zaman gelir 😀 ilk dogumumda 1 cm acıklık la aynı gun dogurdum ikincisinde hastaneye gittigimde 6 cm Di oracıkta dogurdum 😀 ama burda cok okudum 4 cm acıklık la bir hafta dolasan
Beyza0789 Mapiamapia Benimde 5 cm açıklık vardi 7 gündür bebek gelmedi ..Normal istiyordum çatım darmış sezaryana döndük☹ve dha 1 hafta sonraya gün aldk
Lale29 Mapiamapia benim doğum yaptığım gün öğlen saat 3 4 gibi 3 veya 4 cm açıklığım vardı akşam 6 doğum oldu
Deletedmom93428 Minnakkkk Allah aşkına masıl 1 cmle doğum yaptın😍😂😂ilerlemesi için bir ley yaptın mı ya da sancın var mıydı😂
H_myra1 fatmacos maşallah benimde 2 cm di bir gün sonra suni ile 4 saatte dogum yaptım kızımda 4 cm ile yatış yapıldı 7 saat içinde oldu oda suni sancı ile
BenMathilda Mapiamapia tamamen bunyenize ve sancılariniza bağlı. Plates topu üzerinde bol Bol ziplayin derim Benim 4 cmle 2 3 saatte gerçekleşmişti doğumum ilk bebeğimde suni sanci ile
Minnakkkk Deletedmom93428 😀😀 sancıyla gittim hastaneye sabah ezanında dedi 1 cm ama dogum baslamıs yatıs yapıyorum bebek tamamen kanalda oglen okunurken dogurmustum cat pat olmustu 😀😀 sancı aralarında eşimle horon oynamıştık 😀😀😀
Mapiamapia 38 haftalık olduğu için suni sancıya gerek yok daha zamanı var kendi sancin gelsin bekleyelim diyo