BilinmiyorBilinmiyor https://www.hizliresim.com/nqfdk6e Maalesef ki sabah ki test beni yaniltti…. simdi negatif cikti bu test🙄o yuzden umitli olmadim 🙇🏼♀️ Regl olmayi bekliyorum 3.5 gunum kaldi.
Yagmur00 BilinmiyorBilinmiyor kan tahlili wer canim bende yaptım cıkmadı sonra adet olmadım kan verdim hamıleydım
Hamisse Benim adetim 5 gün geçti bu testlerde çıkmamştı bence ümidinizi kesmeyn bi kan tahlili verirsiniz
Gulnur26 Erken gebelik testimi bu yoksa normal mi. Onunda etkisi oluyor cünkü. Ama tavsiyem her zaman adet gününüzü bekleyin.
Yagmur00 BilinmiyorBilinmiyor kotu dusunme gercek ten esimle bizde kotu olduk tuh falan sonra hasta olmadım tahlılı falan bak simdi 26 haftalıgız teyzesi 🤗🤗