sibelyrl Kuben evet o gün 40+0 oluyoruz ve doktorum daha fazla beklemeyeceğini söyledi en geç 9 Eylül’de suni sancıyla başlatacak açılma olmazsa da sezeryana döner artık :(
Trkncm Kuben benim de 9 eylül görünüyor ancak henüz kıpırdanma yok, normal doğum olacağı için bakalım zamanında gelecek mi🙏🏻🙏🏻🙂🙂