Aleynabayram 39+2 haftalığız ve ne zaman gelicek inanın hergun düşünmekten pskolojim bozuluyor ne oluxak böyle 🤦🏼♀️ sancılarım var ama sık değil bi an önce gelse keşke 😔
esrbyrk Aleynabayram ah günümüze kadar aynı. Hareket etmekten yoruldum. Psikolojim gitti zaten düşünmekten. Sürekli dua ediyorum ama artık çok zorlanmaya başladım
Mooommyy1 Aleynabayram 39+1 olduk bizde bugun nisan geldi umit ediyodum bugun gelir diye ama yok hic agri sizi sanci hic bisey yokk. .
Sltnnn Sizin yine iyi benim 40+2 oldu bugün doktora gititö açılma ve sancı yok 41 haftaya kadar bekleyelim olmazsa ya suni sancı ya da sezeryan olacak bebeği riske atmayalım artık diyor psikolojim alt üst bir mucize olsun inşallah
Maydonozluk 39+3 olduk bizde sabahtan beri geçmeyen belden iç bacak kısmına doğru ağrım var ne artıyor ne azalıyor artık doğsun istiyorum 🤦🏼♀️